Søknadsfrist legater 1.oktober

Søknad legater Søndre Land kommune

Søknadsfrist for å søke støtte fra legater i Søndre Land kommune er 1.oktober 2018. Legater det kan søkes støtte fra er: Randerslegatet til helsemessig og sosial støtte, Randerslegatet til utdanning og utvikling, Johan Øksne og hustrus legat, Marie Grimes legat, og Lilly Halvorsruds og Hans A Haugs legat.

Søknadsskjemaer til Randerslegatene og ytterligere opplysninger om legatene, kan fås ved henvendelse til Søndre Land kommune, servicetorget eller www.sondre-land.kommune.no

Husk å sende med studentbevis for søknader til Randerslegatet til utdanning og utvikling.

Søknader om støtte for 2018 sendes til:

Legater, Søndre Land kommune, Hovsbakken 1, 2860 Hov, innen 1.oktober 2018. Søknader innkommet etter søknadsfristen vil normalt ikke bli behandlet.

Les om legatene her

Publisert: 05.09.2018 10.01.20