Stor-Oslo Nord - konferanse om Gjøvikbanen og Rv 4

Prosjektleder for Stor-Oslo Nord / Gjøvikregionen utvikling Jarle Snekkestad og Anne Elisabeth Thoresen (A), medlem i styringsgruppa for Stor-Oslo Nord, fylkespolitiker og leder av Oppland fylkeskommunes Samferdselskomité.

Konferanse 15. november om Gjøvikbanen og Rv4!

Meld deg på Stor-Oslo Nords konferanse om Gjøvikbanen og Rv4 den 15. november i Nittedal, Kulturverket Flammen (08:30-15:00).

Konferansen ble flyttet fra 17. oktober til 15. november grunnet kollisjon med Transportkomiteens høring i Stortinget om Statsbudsjettet.

Send påmeldingen til brooke@gjovikregionen.no, og send gjerne en oppfordring videre til kolleger eller andre som dere mener dette er interessant for!

Vi setter søkelyset på:

• Innbyggernes og næringslivets behov
  • Nye utredninger av samfunnsøkonomisk lønnsomhet
  • Regjeringens og opposisjonens løsninger og prioriteringer
  • Jernbanedirektoratet og Regionvegsjef forklarer hva som er planen for Gjøvikbanen og Rv4 de neste årene. Kommentarer og spørsmål.
  • Hva mener fylkeskommunene (som skal bli regioner) og Oslo?
  • Kommentarer fra viktige organisasjoner, kommuner og premissgivere.
  • Hva blir veien og sporet videre for Rv4 og Gjøvikbanen?

Publisert: 30.08.2018 10.08.49