Helsestasjon for ungdom åpner igjen 28.april

Vi skal ha et annet tilbud på grunn av korona situasjonen.
Det er ikke dropp-in mulighet men du kan ringe til Dienne på mobil: 916 49 981 for å lage en avtale.
Du kan sende en melding eller ringe. Da avtaler vi når du kan komme.
Det er i første omgang på tirsdager som vanlig mellom klokka 15.00 og 17.00 men vi kan være fleksibel nå i disse dager og kan møtes på dagtid på hverdager mellom klokka 09.00 og 14.00.
Dagene er annerledes og kan være utfordrende på mange måter.

Det er mange som synes det er slitsomt og kjedelig å være så mye hjemme nå.
Kanskje du har behov for en prat, det er ikke alltid lett å snakke på telefon forstår vi, så nå har vi åpnet opp for mulighet å treffe en helsesykepleier på helsestasjon for ungdom.
Men hvis det er bedre for deg kan vi også snakke på telefon.

Helsestasjonen har telefontid mandag – fredag, kl. 1200-1330, tlf. nr. 611 26550.

Hos oss kan du også få prevensjonsveiledning, du kan få teste deg for kjønnssykdommer (det er en selvtest) og tilbudet er gratis.
Vi har en lege som vi samarbeider tett med og som helsepersonell har vi taushetsplikt.
Vi håper at alle våre ungdommer i Søndre Land kommune har det bra og vi vil prøve å hjelpe deg så godt vi kan, nå og fremover <3
Følg oss gjerne på Instagram: hfu_sondre_land_kommune

Publisert: 17.04.2020 15.36.00