Digital brosjyre for å markedsføre kommunen

Søndre Land kommune har inngått en avtale med JS Norge, med tanke på å markedsføre kommunen, og øke trafikken til nettstedet www.bolyst.land

Brosjyren finansieres gjennom annonsesalg. Det er JS Norge som står for salget. De sender ut brev, med kommunens logo og undertegnet av næringsrådgiver Roger Fløttum. De ringer også til et utvalg bedrifter, fortrinnsvis i kommunen, men også nabokommuner.

Vi informerer om dette, blant annet for å forsikre dere som kontaktes om at dette er en reell telefon og ikke et forsøk på svindel. I disse tider har man en sunn skepsis til slike anrop.

Annonsen man tilbys vil være klikkbar, og lede til din egen nettside eller direkte på en landingsside for eksempel til et tilbud eller informasjon.

Innhold og omfang på brosjyrens sidetall vil avhenge av solgte annonser. Søndre Land vil velge å legge vekt på gode bilder og film, og tekster som leder til mer utfyllende informasjon på nettet.

Ønsker du å se noen eksempler fra andre kommuner, og hva Søndre Land er i ferd med å få laget kan du ta en kikk på denne linken til JS Norges show case for Aurland kommune:

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger, eller om du ikke har blitt kontaktet kan du sende en epost til roger.flottum@sondre-land.kommune.no eller en sms til 901 122 82.

Publisert: 04.04.2024 15.42.29
Sist endret: 04.04.2024 15.42