Bli lærling i Søndre Land kommune!

Søndre Land kommune lyser i disse dager ut ledige lærlingestillinger i flere fag.

Lærling Ernæringskokk

Vi søker etter lærling som ernæringskokk fra høsten 2024.

Arbeidsoppgaver:

Hos oss vil du ta del i, og få opplæring i ordinære arbeidsoppgaver for fagområdet. Du får kunnskap om hvordan du kan lage dietter til deg som er syke, og hva man bør spise for å holde seg frisk.
Din opplæring vil bli ved Hovlitunet kjøkken og kantine.

Les fullstendig utlysningstekst og søk her

Her forteller nåværende lærling Rana Lynn Heimdal om noe av det som skjer på kjøkkenet:

Lærling barne- og ungdomsarbeider

Vi søker etter lærlinger i barne og ungdomsarbeiderfaget fra høsten 2024.

Arbeidsoppgaver:

Hos oss vil du ta del i, og få opplæring i ordinære arbeidsoppgaver for fagområdet. Du får erfaring med og kunnskap om barn og unge. Din opplæring vil bli fordelt på barnehage, skole og skolefritidsordning.

Les fullstendig utlysningstekst og søk her

Her forteller nåværende lærlinger Andrea Leren Skar og Lukas Gustavsen litt om hvordan dette faget er:

Lærling helsefagarbeider

Vi søker etter lærlinger i helsefagarbeiderfaget fra høsten 2024.

Arbeidsoppgaver:

Hos oss vil du ta del i, og få opplæring i ordinære arbeidsoppgaver for fagområdet. Du får kunnskap om pasientens og brukerens helhetlig behov, ernæring, grunnleggende sykepleie og miljøarbeid.
Din opplæring vil bli fordelt på sykehjem, hjemmetjeneste og bofellesskap.

Se fullstendig utlysningstekst og søk her

Her forteller nåværende lærlinger Emilie Nilsen Lihagen og Ida Nerli litt om hvordan det er å være lærling i Søndre Land kommune:

Publisert: 18.01.2024 20.00.00
Sist endret: 22.01.2024 11.24