Biblioteket og servicetorget flytter ned igjen

Fra mandag 6. februar åpner biblioteket i nyoppussede lokaler. Fra samme dato blir dette også det nye servicetorget.

Hva betyr dette for deg som innbygger?

• Hvis du har avtale med noen på rådhuset, kan du benytte kommuneverten (stor skjerm) som står i rådhusets foaje. Etter du har registrert deg her, vil du bli hentet innen kort tid.
  • Skal du hente noe, har spørsmål eller andre henvendelser til kommunen, skal du heretter henvende deg i biblioteket.
  • Skal du låne bøker, jobbe med en oppgave, lese dagens aviser, kopiere eller slappe av med en kopp kaffe, besøker du biblioteket.

Vil det ikke lenger sitte noen i foajeen på rådhuset?

• Det er helt riktig, heretter vil det kun være en kommunevert (stor skjerm) i foajeen.  Personlig kontakt får du i biblioteket.

Hvilken åpningstid vil rådhuset ha?

• Biblioteket med nytt servicetorg vil ha åpent hver dag 10.00 – 16.00. Torsdag vil det være åpent til 18.00
  • Foajeen på rådhuset har åpent fra 08.00 – 15.30, slik at de som har avtale kan benytte kommuneverten
  • Søndre Land kommunes sentralbord har åpent 09.00 – 11.30, 12.00 – 14.00 (stengt fredager)

Publisert: 31.01.2023 12.38.43