Fleksible fakturaterminer for kommunale eiendomsgebyrer

Innhold

Fant du det du lette etter?

Takk for din tilbakemelding

hva forsøkte du å finne?


Ny ordning for fakturering av kommunale eiendomsgebyrer

Søndre Land kommune innfører fleksible fakturaterminer for kommunale eiendomsgebyrer fra 2. termin 2019. 

Hittil har alle blitt fakturert 3 ganger per år. Nå kan du selv bestemme om du vil ha månedlig fakturering, eller fortsette med 3 terminer i året.

Dersom du ønsker å motta faktura månedlig, må du ta kontakt med kommunen for mer informasjon:

  • Kontakt oss på E-post
  • Ring oss på tlf. 61 12 64 93 eller 61 12 64 95
  • Send henvendelse via E-dialog

Søndre Land kommune har innført digital utsendelse av fakturaer. Dette innebærer at alle fakturaer som tidligere ble sendt som papirpost, nå blir sendt digitalt.

Dersom du har opprette digitalt postkasse (Digipost eller E-boks), blir fakturaen sendt dit, og du må hente denne i postkassa. Du blir varslet om faktura på SMS eller E-post.

Dersom du ikke har opprettet digital postkasse, sendes fakturaen til Altinn. Du blir varslet om faktura på SMS eller E-post.

Dersom du ikke åpner Altinn, vil fakturaen bli skrevet ut og sendt på papir i løpet av to dager. Fakturen vil forsatt være tilgjengelig i Altinn.

Avtalegiro og e-Faktura

Vi anbefaler deg å opprette e-faktura og/eller avtalegiro. Dette gjør du i nettbanken din.


Publisert: 24.01.2019 09.45.31
Sist endret: 24.01.2019 15.31