Vi har ledige lærlingeplasser!

2 LÆRLINGEPLASSER SOM HELSEFAGARBEIDER OG 2 LÆRLINGEPLASSER SOM BARNE- OG UNGDOMSARBEIDER. NOE FOR DEG?

Fra høsten 2020 har vi 2 ledige plasser for helsefagarbeider-lærlinger og 2 lærlingeplasser for barne- og ungdomsarbeiderfaget i Søndre Land kommune. Vi er en stor arbeidsplass, med mange spennende, varierte og utfordrende arbeidsoppgaver - dette krever dyktige og kompetente medarbeidere og vi søker etter DEG som har lyst til å bli lærling hos oss.

Som lærling vil du få tett oppfølging og veiledning i læretiden, som vanligvis varer i 2 år. Vi har faste møter sammen med deg og dine ledere for å sikre at du får den opplæringen du har behov for og krav på. Du vil få gradert lønn i læretiden. Det forutsettes at du har bestått alle programfag i fagutdanningen.

Søknadsfrist: 3.mars 2020

Publisert: 14.02.2020 07.13.51