Velkommen til våre nye nettsider!

I dag torsdag 7. juni 2018 publiseres våre nye nettsider. Hensikten med nye nettsider er å gjøre det lettere for publikum å finne fram til den kommunale tjenesten de er på jakt etter og at dette søket kan foregå like lett på mobilen som på pc'en.

Det er også noen nye funksjoner: "Min side". Her kan du logge på med ID-porten og få oversikt over ditt kundeforhold i kommunen. Vi jobber fremdeles med å få alt på plass her.

Postlistene er nå mer enn bare registreringer. Du vil kunne gå inn  å lese all post inn og ut av kommunen som ikke er unntatt fra offentlighet. Det er søkefunksjon.

De enkelte avdelinger har oppdatert informasjonen om de tjenester de tilbyr.

Vi vil gjerne ha tilbakemelding! Er det noe du savner? Er det noe du misliker eller synes er bra? Send oss en mail: epost@sondre-land.kommune.no

Publisert: 06.06.2018 15.22.37