Rådgiver helseregionsamarbeid Gjøvik - Hadeland

Helseregion Gjøvik-Hadeland er et formalisert regionalt helsesamarbeid om helse- og omsorgstjenester, og som i tillegg inngår i den nye samarbeidsstrukturen mellom kommunene og Sykehuset Innlandet, Helsefellesskap Innlandet. Østre Toten kommune er vertskommune for en felles rådgiverressurs for helseregionen. Dette er en sentral stilling med spennende utviklingsoppgaver, bred samhandling og nettverksbygging, samt forvaltnings – og koordineringsansvar for aktuelle saker i helseregionen. Rådgiverressursen rapporterer til kommunalsjef i Østre Toten kommune på vegne av regional helse- og omsorgsledergruppe. Stillingen er nyopprettet og den som ansettes vil ha stor innflytelse på utforming av stillingen.

Søk på stillingen her

Publisert: 27.01.2022 12.43.56