Prosjekt "Verksted for alle"

"Verksted for alle" er et prosjekt i regi av Søndre Land kommune og i samarbeid med Land Kunstforening, med støttet fra Innlandet fylkeskommune.

Prosjektet er rettet mot alle som ønsker å uforske og videreutvikle sin kreativitet, om det er maling, tegning eller annen kunst og håndtverk.

• For alle aldre
  • For alle nivåer, også deg som aldri har holdt i en blyant eller pensel før
  • Blanding av farger
  • Bli inspirert av kunst gjennom en tur i Hovlitunets 3. etasje
  • Kommunikasjon på tvers av språk
  • Alltid to voksne til stede
  • Ledes av profesjonelle kunstpedagoger, med solid erfaring og utdannelse
  • Har du lang erfaring kan du bli med i faglig utveksling, og bruke verstedet som sosialt møtepunkt rundt egne verker

Teksten fortsetter under bildet.

Illustrasjonsbilde som viser maleverktøy som pensler og farger

Foto: Pixabay

Ta gjerne med egne, egnede glass eller beholdere til å blande farger, egne tegne/ maleutstyr, saks, forkle etc. Materialer til undervisningen har vi.

Prosjektet har oppstart onsdag 15. februar kl 12.00, i 2. etasje i det tidligere eldresenteret i Hov.

Versktedet vil være åpent både dagtid og kveldstid, hver onsdag fra 15. februar til 31. mai (med unntak av 17. mai).

• Dagtid kl 12.00 - 15.00
  • Kveldstid kl 17.00 - 20.00

"Verksted for alle" er gratis, men meld deg på ved å sende sms eller epost til Tone Gellein (mobil 906 52 603, epost tone.gellein@sondre-land.kommune.no

Instruktører og kunstpedagoger er Beate Juell, Ingrunn Myrland og Rita Lie.

Plakat for arrangementet som inneholder samme informasjon som denne siden

Plakat/ Bilde: Tone Gellein

Publisert: 04.02.2023 12.12.23