Nå kan du søke på legater

LEGATER 2021

Søknadsfrist for å søke støtte fra legater i Søndre Land kommune er 1.oktober 2021. Legater det kan søkes støtte fra er: Randerslegatet til helsemessig og sosial støtte, Randerslegatet til utdanning og utvikling, Johan Øksne og hustrus legat, og Lilly Halvorsruds og Hans A Haugs legat.

Søknadsskjemaer til Randerslegatene og ytterligere opplysninger om legatene, kan fås ved henvendelse til Søndre Land kommune, servicetorget eller lenger ned på denne nettsiden.
Husk å sende med studentbevis for søknader til Randerslegatet til utdanning og utvikling.

Randerslegatet til helsemessig og sosial støtte
Styret ønsker å prioritere søknader der formålet er å bidra til helsemessige og sosiale tiltak for andre.

Søknader om støtte for 2021 sendes:
Legater, Søndre Land kommune, Hovsbakken 1, 2860 Hov, innen 1.oktober 2021. Søknader innkommet etter søknadsfristen vil normalt ikke bli behandlet.

Her kan du lese mer om legatene

Publisert: 25.08.2021 10.19.29