GODT NYTT ÅR!

2020 er snart historie. Det har vært et annerledes år. Fra kommunens side vil vi takke alle for at dere tålmodig har fulgt nasjonale og lokale oppfordringer om å begrense risikoen for smittespredning. Vi vet at det har vært krevende for mange.

Tidlig i januar kommer vaksineringen i gang også hos oss. Det ser vi fram til. Først skal vi imidlertid markere overgangen til det nye året. Som mye annet dette året, blir det en annerledes markering. Det er grunn til å feire, men vi har behov for å understreke nødvendigheten av fortsatt å overholde smittevernreglene i forbindelse med feiringen. Det vil være et viktig bidrag ved inngangen til et år vi alle håper skal handle mindre om å holde avstand til hverandre enn det vi er i ferd med å legge bak oss.

Vi ønsker dere alle et riktig godt nytt år!

Med hilsen
Anne Hagenborg, ordfører