Forhåndsstemming

Kommunestyre- og fylkestingsvalget 2019

Forhåndsstemming
Fra og med 12.august til og med 6.september kan du forhåndsstemme i servicetorget på rådhuset i Hov. Åpningstiden er mandag-fredag kl.08:00 – 15:30. Du må ha med deg gyldig legitimasjon. Fint hvis du også har med deg valgkortet du har fått i posten.

Dersom du ikke kan komme til valglokalet på grunn av sykdom eller uførhet, kan du søke om å få stemme hjemme. Dersom du får adgang til å stemme hjemme, kommer det to godkjente stemmemottakere fra kommunen hjem til deg og mottar forhåndsstemmen der. Frist for å søke om dette er mandag 02.09.19.

Dersom du bor på en av institusjonene Hovli eller Landaasen vil kommunens valgfunksjonærer besøke disse slik at du kan forhåndsstemme der. Informasjon om dette gis på den enkelte institusjon.

Valgstyret

Les mer på Valg 2019