Det søkes etter borgerstyrte personlige assistenter

Borgerstyrt personlig assistent søkes!

Ung dame på 19 år søker fleksible personer til en forlengende arm i hverdagen. Søker etter både faste ansatte og tilkallingsvikarer.

Arbeidstid: dagtid/kveldstid ukedager og helg + ved sykdom/ekstra behov.

Arbeidsoppgaver: være en forlenget arm i hverdagsoppgaver i hjemmet, følge på forskjellige aktiviteter, bistå med det som trengs hjelp til.
Det er en fordel om du liker å være litt fysisk aktiv, samt drive med forskjellige hobbyaktiviteter. Kan ikke være allergisk mot hund, da det er servicehund i hjemmet.

Krav: politiattest påkreves, over 18 år, førerkort.

Type stilling: fast full stilling, fast deltid +tilkalling.

Søknad og cv sendes til fungerende arbeidsleder Lisa Nybakke Lillemoen på mail: lillemoen90@gmail.com

Borgerstyrt personlig assistent søkes!

Ung dame på 21 år søker fleksible personer til en forlengende arm i hverdagen. Søker etter både faste ansatte og tilkallingsvikarer.

Arbeidstid: dagtid/kveldstid ukedager og helg + ved sykdom/ekstra behov.

Krav: politiattest påkreves, over 18 år, førerkort.

Type stilling: fast full stilling, fast deltid +tilkalling.

_______________________________________________

Søndre Land kommune: