Gratis ferietilbud

Sommerferietilbud gjennom Blå Kors - søk nå!

Bente Hallingstad er barne- og familiekoordinator i Søndre Land kommune

Kommunens barne- og familiekoordinator, Bente Hallingstad, som jobber i avdeling fellestjenester forebygging og oppfølging, ønsker å gjøre innbyggerne oppmerksom på dette flotte tilbudet som gis av Blå Kors.

Bente er en av de ansatte i kommunen som jobber med å redusere antall barn og unge som vokser opp i vedvarende fattigdom. Fattigdom kan føre til utenforskap og sårbarhet i mange sammenhenger.

Barne- og familiekoordinatoren har tidligere vist til Røde Kors sitt ferietilbud, "Ferie for alle". Det innlegget kan du lese her. Hun ønsker nå å minne om Blå Kors sitt tilbud.

- Jeg oppfordrer alle som føler at de har behov for det å planlegge sommeren nå og søke disse flotte tilbudene, som kan gi nødvendig påfyll for dere som familie, sier Bente.

Innen 01.05.2024 kan du søke på gratis ferietilbud gjennom Blå Kors.
Målgruppen for tiltaket (dvs. har utfordringer relatert til psykisk helse, rus eller økonomi) er kvalifiserte til å være med på ferie med Blå Kors.

Det er ikke behov for anbefaling fra Nav, barnevernstjeneste, eller lignende. Det er heller ikke krav til at barna må være i barneskolealder.

Her kan du lese mer og søke på gratisferie hos Blå Kors:

Publisert: 15.04.2024 15.55.16
Sist endret: 15.04.2024 15.55